in ,

8 drevnih indijskih trikova koji mogu poboljšati vaš svakodnevni život

S toliko novih fitness rutina i dodataka koji čine naše mišiće glomaznijima, uz nečuvene trendove prehrane, ponekad osjećamo potrebu da se vratimo osnovama. Indija, rodno mjesto mnogih holističkih pokreta, savršen je primjer za nasljedovanje. Njihov pristup je tradicionalniji i uzima u obzir karakteristike svakog pojedinca kako bi pronašao ravnotežu između tijela i uma.

1. Očistite svoje tijelo kroz suho četkanje.

Ova drevna tehnika sastoji se od pilinga kože prirodnom četkom. Trebali biste početi od gležnjeva i kretati se prema gore. Može potaknuti limfni sustav na uklanjanje toksina. Također ljušti kožu i smanjuje celulit te vam tako osigurava meku kožu bebe. Osim toga, ova tehnika samopouzdanja učinit će da se osjećate opuštenije nakon dugog i napornog dana.

2. Zapremite stalak za začine.

Začini zapravo mogu učiniti mnogo više od samo poboljšanja okusa. Mogu ponuditi ljekovita svojstva. Na primjer, možete isprobati kurkumu za smanjenje upale i zaštitu srca, đumbir za pomoć pri probavi, cimet za reguliranje šećera u krvi i piment kao antibakterijski lijek koji vam može pomoći u borbi protiv infekcije.

3. Razmazite se posebnom masažom.

Možemo ugraditi ovaj opuštajući ritual koji ima jedinstven pristup u liječenju opće mišićne napetosti u tijelu. Ono što ga čini jedinstvenim je to što koristi krug dignutog tijesta na određenoj točki tijela, a bazen toplog ulja skupljen je u njegovom središtu. Svrha ulja je njegovati temeljno tkivo.

4. Održavajte usta čistima.

Boja vašeg jezika može vam puno reći o vašem oralnom zdravlju. Ako primijetite da izgleda bijelo, onda je bolje da isprobate ovu tehniku. Sastoji se od korištenja zakrivljenog alata za struganje jezika kako biste se riješili štetnih bakterija, eliminirali loš zadah i poboljšali osjetljivost vaših okusnih pupoljaka. Ovaj strugač za jezik – možete koristiti i žlicu – idealno bi trebao biti izrađen od bakra, zlata ili mjedi.

5. Učinite pravu količinu tjelesne vježbe.

Svi već znamo o pozitivnim učincima tjelovježbe i kemikalijama za “dobar osjećaj” – također poznatim kao endorfini – koje naše tijelo oslobađa nakon treninga. Međutim, skloni smo zahtijevati previše od svog tijela kada bismo trebali obratiti više pažnje na znakove pretreniranosti i prepoloviti koliko vježbamo. Možete raditi nešto lagano, kao što su power walks, joga ili čak uzeti satove plesa. Vaše tijelo će vam svakako biti zahvalno!

6. Dajte priliku meditaciji.

Ovo bi mogla biti navika koja najviše mijenja život koju možete ugraditi u svoj život. Naše cjelokupno blagostanje ovisi o ravnoteži između našeg tijela i uma. Neki čimbenici, poput stresa, nesanice i tjeskobe, mogu negativno utjecati na naše tijelo. Osim što je alat za upravljanje ovim simptomima, redovita meditacija također vam može pružiti pozitivniji pogled na život. Zato ostanite mirni i meditirajte!

7. Vježbajte vježbe disanja.

Disanje je prva i posljednja stvar koju radimo u životu, iako na to obično ne obraćamo puno pažnje. Međutim, praksa kontroliranog disanja – uz meditaciju i jogu – savršena je trijada za vaš proces ozdravljenja i osjećaj zadovoljstva. Ove vježbe disanja mogu imati pozitivan utjecaj dajući nam više energije, pomažući nam da se opustimo i ostajemo usredotočeni na sadašnjost.

8. Isprobajte ovu drevnu Indijsku tajnu za bujnu kosu.

Iako se razmišljanje o ulivanju ulja u kosu čini neuredno i staromodno (tko se sjeća one o majonezi?), upotreba ulja može poboljšati kvalitetu, teksturu i gustoću kose. Da bi ovo stvarno djelovalo, važno je to raditi redovito, 2 ili 3 puta tjedno i na suhoj kosi. Evo nekoliko koraka koji će vas uputiti ako ovo pokušavate prvi put:

  • 1. U lonac dodajte nekoliko žlica ulja i zagrijte dok ne bude toplo.
  • 2. Ulijte tanku nit ulja na tjemenu. Zatim lagano dodirnite to područje dlanom oko 8 puta. Možda zvuči čudno, ali vjeruje se da može potaknuti cirkulaciju i, posljedično, rast folikula. Na kraju masirajte područje.
  • 3. Zatim ulijte malo ulja na najvišu točku glave i masirajte to područje.
  • 4. Ostatak ulja ulijte na tjeme i prstima kružnim pokretima masirajte cijelo tjeme.
  • 5. Možete ostaviti ulje 1 ili 2 sata ili preko noći (stavite ručnik na jastuk). Operite ga kad završite.