20 korisnika interneta podijelilo je svoje cool fotografije koje bi mogle pobijediti na svakom foto natječaju

Ne morate biti profesionalni fotograf s hrpom skupe opreme da biste snimili zadivljujuću fotografiju, jer možete napraviti dobar snimak i pametnim telefonom. Glavna stvar je biti na pravom mjestu, u pravo vrijeme i moći uhvatiti taj poseban trenutak. A onda ostaje samo podijeliti takvo remek-djelo s cijelim svijetom.

1. “Snimio sam ovu fotografiju prije 6 godina na svom iPhoneu i izgleda sjajno. Fotografiriao sam mog vodiča dok se penjemo na Mont Blanc (4807 m)”

© The_Wind_Cries / Reddit

2. “Moja žena i naš radoznali sin na kiši”

© alittlebrock / Reddit

3. “ Ovu sam fotografiju snimio običnim starim pametnim telefonom dok sam skijao. Do danas mi je to jedna od najdražih slika.”

© miqako / Reddit

4. “ Moram uhvatiti vatru iz usta zmaja koji sjedi na vrhu Gringotts banke.”

© Laurechaun / Reddit

“Snimio sam ovu fotografiju u sumrak, kada se približavalo nevrijeme. I da, vatra je prava! Izlazi svakih 20 minuta i prvo se malo šumi, da upozori da će izaći.”

5. “Fotografirao sam zalazak sunca i nisam očekivao da će se osoba savršeno uklopiti u kadar.”

© Col0nelFlanders / Reddit

6. To je svijeća u snijegu

© PJCAPO / Reddit

7. “Napravio sam oko 200 snimaka kako bih uhvatio patke koje rone u potrazi za hranom. Ova fotografija je najbolja”

© jacco_kliesch / Reddit

8. “ Snimio sam ovu fotografiju ledene špilje tijekom ekspedicije na krpljama.  Morao sam se uštipnuti kako bih se uvjerio da moje oči to vide uživo.”

© spaulie / Reddit

9. “Fotografirao sam ova ljupka stvorenja kao da se ljube. Oni su guanacosi,  rođaci alpaka, lama i vicuña”

© justerikfotos / Reddit

Je li netko primijetio da se čini da se i planine ljube?

© olymol / Reddit

10. “Bilo je to za vrijeme prve snježne padavine. Otišao sam sa suprugom i sinom u trgovinu brze hrane. Ali onda smo primijetili ovo svjetlo, pa sam uzeo kameru i uslikao.”

© Awiworld / Reddit

11. “Snimio sam ovu fotografiju s dronom koji se nalazi između mora i ružičastog jezera”

© rapgraves / Reddit

12. “Kad sam letio dronom, bio sam zapanjen kontrastom sjena na snijegu, pa sam napravio ovu fotografiju.”

© Vrosee0 / Reddit

13. “Dugo sam želio ovakvu fotografiju i jednog dana je sve ispalo savršeno: to je moj omiljeni autoportret”

© Historical-Engine906 / Reddit

“ Efekt dima u autu napravljen je umjetnom maglom, koja se sastoji od 80% vode i 20% glicerina. Iza glave sam stavio toplu led lampu”.