5 znakova da se ne krećete dovoljno

Oglas
Oglas
Oglas

Danas često planiramo raditi nešto duže u našim uredima, sutra planiramo Netflix maraton, lijeni smo za kupovinu namirnica, pa hranu naručimo putem interneta. Sa svim ovim modernim uređajima postajemo nevjerojatno lijeni kauč krumpir. Nije iznenađenje da naša tijela počinju paničariti i govore nam da je zapravo vrijeme da se brinemo o sebi.

1. Oči su vam natečene.

Sjedilački način života jedan je od glavnih okidača  zadržavanja vode . Podbuhle oči pojavljuju se zbog duljeg zadržavanja u  vodoravnom položaju . Dakle, spavanje u kući ipak nije toliko bezazleno. Smatra se da je joga najbolje rješenje. Asane vrše pritisak na glavu i pojačavaju cirkulaciju. Jednom kada počnete ugrađivati ​​neke pokrete u svoju svakodnevnicu, podbuhle oči više nisu problem.

Oglas
Oglas
Oglas

2. Imate zatvor.

Vježba je važna za redovito pražnjenje crijeva. Ako većinu vremena provodite sjedeći, treba vam više vremena da se hrana  kreće debelim crijevima. Zbog toga je količina vode koju vaše tijelo apsorbira iz stolice ograničena, što dovodi do zatvora. Redovito kretanje poboljšava učinkovitost vašeg probavnog trakta . Čak i jednostavna 5-minutna istezanja nekoliko puta dnevno mogu spriječiti zatvor.

3. Zaboravni ste.

Ako vam se često čini da vam je neka druga misao upravo promakla, možda biste trebali malo razmisliti o kretanju. Jedno je istraživanje pokazalo da ljudi koji vode neaktivan način života pokazuju strukturne promjene u mozgu u području medijalnog sljepoočnog režnja. Ovaj režanj odgovoran je za našu sposobnost  pamćenja stvari. Dokazano je da tjelesna vježba  pojačava pamćenje . Nije iznenađenje da vam struktura mozga raste kako se bolje spremate.

Oglas
Oglas
Oglas

4. Bole vas koljena.

Pokret je tajna otpuštanja uskih zglobova. Vježbanje može ublažiti simptome artritisa i osteoartritisa, posebno aerobne vježbe s malim utjecajem. Pacijentima s kroničnom boli u koljenu savjetuje se da prođu program vježbanja. Redovitim vježbanjem mišići jačaju i postaju fleksibilniji.

Oglas
Oglas
Oglas

5. Dobivate žudnju za šećerom.

Tjelesna aktivnost savršeno se bori protiv želje za šećerom. Pojačava vašu energiju i oslobađa endorfine koji potiču opću sreću. Sretni hormoni zauzvrat značajno smanjuju žudnju za šećerom. Dovoljno kretanje tijekom dana uklanja depresiju . Dakle, bez depresije ili lošeg raspoloženja, ne treba ždrijeti na sladoledu!

Oglas
Oglas
Oglas

Pregled fotografija kreditnom Depositphotos.com

Komentari

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas