20+ stvari o životu u različitim zemljama koje logika ne može objasniti

Kada posjetimo novu zemlju, često smo stvarno iznenađeni lokalnim tradicijama, jezicima ili drugim svakodnevnim stvarima. Iznenađenja mogu biti ugodna i manje ugodna, ali su uvijek dio posjeta novim mjestima.

Izgled

• U Parizu sam bio zatečen koliko su svi mršavi. Bilo je to jedino o čemu sam mogao razmišljati prvih sat vremena. © Sean Kernan / Quora
  • Usput, u nekim mjestima u  Indiji, ako osoba ima prekomjernu težinu, više se poštuje. Ako je osoba velika, znači da je bogata. © Larissa Panaro Artemenko / Facebook
© Alrandir / Shutterstock, © yurakrasil / Shutterstock
  • U Bergenu možete razlikovati lokalno stanovništvo od turista po kišobranima. Lokalno stanovništvo gotovo da i ne koristi kišobrane. Umjesto toga, nose kabanice. © Anna Vlasova / Facebook
  • U Vijetnamu mještani plivaju u moru odjeveni u traperice, majice kratkih rukava i dugoj odjeći. © Ekaterina Saiz Martin / Facebook
© DisobeyArt / Shutterstock
  • Studirao sam u Kuvajtu. Kad sam prisustvovao vjenčanju svog prijatelja, bio sam tako šokiran! Imala je srednji ton kože. Ipak, izgledala je poput duha s nevjerojatno teškom šminkom. Pitao sam je kasnije i rekla mi je da su joj tijelo poprskali svijetlim sprejom, poput spreja za sunčanje, ali suprotno. © Salma Medina / Quora

Hrana

© Depositphotos
  • Imao sam situaciju u Tajlandu. U supermarketu se prodavala pripremljena hrana zapakirana u kutije za ručak. Bilo je teško vidjeti što je unutra. Pitao sam djelatnicu je li to piletina. Gospođa je rekla da. Kad sam raspakirao kutiju za ručak u hotelskoj sobi, vidio sam da su to bile pileće nogice s kandžama. Tamo odakle ja dolazim ljudi to ne jedu, ali na Tajlandu jedu. © Morozova Irina / Facebook
  • Bio sam u Libanonu i svratio sam u kafić. Dok smo čekali narudžbu, konobar nam je donio predjelo. Tamo odakle ja dolazim, ovakve stvari ne nude besplatno. Morat ćete pričekati ono što ste naručili. © Olga Krasnukova / Facebook
  • U Vijetnamu smo naručili pačju juhu. Donijeli su nam juhu. S patkom. Kao, cijela patka. S kljunom. © Larisa Gorenko / Facebook
  • Živio sam u Kini 4 godine. U supermarketu su prodavali male žive krokodile, kornjače i žabe. Prodavali su ih za hranu. © Ekaterina Zykova / Facebook
  • Uvijek sam mislio da volim kinesku hranu. Prije 8 godina otišao sam poslovno u Kinu sa suprugom. Mušterija nas je htjela izvesti na večeru i pitala nas je slažemo li se s kineskom hranom. Pa da vam kažem, nikad u životu nisam otišao tako gladan iz restorana. Jela su uključivala žabe, pa čak i kornjače. Vjerujem da je ovo drugo bilo u juhi. © Peter T Mayer / Quora
  • Preselili smo se kao obitelj prošle godine u Septembru u Charlottesville, Virginia (SAD). Moja obitelj i prijatelji otišli su u McDonald’s proslaviti rođendan mog supruga. Počeli smo pjevati s djecom kada nam se ljubazno pridružila jedna zaposlenica, ne samo da se pridružila, već je i veselo zaplesala. Bili smo oduševljeni, ali ovo je bio tek početak, sljedeće, dobili smo besplatan sladoled za djecu (koji smo pojeli), platila je kuća, našem iznenađenju nije bilo kraja. Kad smo otišli do pulta predati narudžbu i platiti je, otkrili smo da ju je kupac prije nas već platio! Ostali smo zaprepašteni, ovo je bio daleko najgraciozniji čin koji smo ikada vidjeli. © Nivedita Awasthi / Quora

Odnos prema posjetiteljima

© Depositphotos
  • Otišao sam u Švedsku zbog posla. Mislim da smo moj švedski kolega i ja razgovarali otprilike 2 puta u 7 dana. Mislio sam da joj se uopće ne sviđam. A onda, dan prije mog odlaska, zamolila me da ostanem kod nje jer je živjela vrlo blizu aerodroma. Bio sam šokiran. Ali najveće iznenađenje je bilo kada se probudila u 4 ujutro da mi napravi doručak. Rekla je: “Ti si moj prijatelj!” Najveće iznenađenje mog života. © Olga Bane / Facebook
  • Moj suprug, koji je napola Estonac, i ja vozili smo se kroz Estoniju na našim biciklima. Bilo je kasno. Došli smo do kampa, ali su rekli: “Kamp je zatvoren.” Ipak su nas pustili na područje gdje je bilo dosta ljudi. Našli smo prazan šator sa 2 kamp ležaja. Išli smo tražiti tuš, djelatnica kaže da tuš ne radi. Ali upalilo je, pa smo se istuširali. Sutradan sam otišao potražiti štednjak za kuhanje i netko mi je pomogao da ga upalim. Kad smo odlazili, muž je otišao platiti naš boravak, ali nisu uzeli novac. Sve je bilo potpuno besplatno! © Nataliya Nemirovskaya / Facebook
  • Kad sam bio u Rumunjskoj, jedna starija žena je inzistirala da doručkujem s njom dok sam fotografirao u njenoj ulici. © Gerard van den Akker / Quora
  • U Švedskoj sam bio nekoliko puta. Jednom je moj sin izgubio torbu sa svim svojim dokumentima, novcem i drugim stvarima. Srećom, putovnica mu je bila u drugoj torbi. Dakle, kada je otišao u policiju, prvo što su ga pitali bilo je je li gladan. Pa, sasvim je logično ako bolje razmislite. Osoba je izgubila sav novac pa ju je policajac pitao kako se osjeća. © Rimma Afanaseva / Facebook
  • Ja sam veliki ćelavac. U Vijetnamu me mještani, posebno žene, često dodiruju po trbuhu. Misle da će ih to učiniti bogatima. © Leonid Bogomolniy / Facebook
  • U Vijetnamu je blagoslov dotaknuti dijete svijetle kože i kose. © Anna Pahomova / Facebook

Maniri

© Giuliano Bianchini / Shutterstock
  • Kada sam imao sastanak za razgovor za posao u agenciji za zapošljavanje u Finskoj, zamoljeni smo da skinemo cipele na ulazu. To je bilo šokantno životno iskustvo i nisam bio spreman za to. Osjećala sam se polugola bez cipela. Pa sam skinula cipele i otišla bosa na javni tepih na razgovor za posao. Svlačenje i pokazivanje stopala tijekom ovog službenog događaja činilo mi se previše intimnim. U Izraelu, odakle sam ja, ljudi nikada neće skinuti cipele u uredu agencije za zapošljavanje i nikada neće očekivati ​​da posjetitelji to učine. U Izraelu je također normalno ući u dom u cipelama, što je u Finskoj apsolutno neprihvatljivo. © Anni Hag / Quora
  • U Izraelu ljudi kažu “zdravo” prodavačicama u trgovinama, domarima, vozačima autobusa. U početku mi je to bilo iznenađujuće, ali onda sam se navikla pa sada i ja to radim. © Elena Akodus / Facebook
  • U Švedskoj postoji pravilo da ne smijete uznemiravati susjede od 22 do 7 ujutro. Ako planirate napraviti glasnu zabavu u kasnim noćnim satima, zalijepite obavijest u dizalo ili na ulazna vrata kako biste upozorili svoje susjede. © Noni Negmatova / Facebook
  • U Turskoj koriste vrlo pristojne i slatke riječi. Čak će reći nešto poput “dušo” ljudima koje ne poznaju. © Olga Sumelong-Rataeva / Facebook
  • Kinezi govore vrlo glasno — kao da zapravo vrište tako glasno da ne možete čuti ništa. Kineskinja koju poznajem rekla mi je da u prošlosti ljudi nisu smjeli govoriti glasnije od nekoga tko im je nadređen (bilo da je to šef ili starješina). Sada, ovo zastarjelo društveno pravilo nije toliko važno — više je kao da što glasnije govoriš, to si hladniji. I to je sasvim normalno. © Dmitriy Silchenkov / Facebook

Prijevoz

© Hadrian / Shutterstock
  • Otišao sam u Rumunjsku s djecom i uzeli smo taksi dok smo bili tamo. Ja sam bio na prednjem sjedištu, a djeca na stražnjem. Pokušao sam vezati pojas, a vozač me zaustavio i pokušao objasniti da putnici na stražnjem sjedalu mogu koristiti pojas za napad, dakle ne koriste pojaseve za sigurnost. Još uvijek ne znam je li mislio ozbiljno. © Tatyana Ratnovski / Facebook
  • Na Siciliji, kada se vozite jednom od manjih sporednih ulica u malim gradovima, vozač tik do vas može samo stati na 5 minuta da popriča s nekim. Ne možete se voziti okolo i ne smijete trubiti — to nije pristojno. Dakle, ljudi samo čekaju da drugi završe njihov razgovor. © Tatjana Kud / Facebook
  • U Indiji je ponekad bio potreban sat vremena da se prijeđe samo nekoliko milja. Dakle, udaljenost od 20 milja može lako potrajati nekoliko sati ili više. Indijske ceste i autoceste bile su zbrka svih mogućih vozila, od automobila i velikih kamiona natrpanih teretom, do pješaka, bicikala, krava, koza i kokoši. © Zack Jaffri / Quora
  • Ovo je vrlo mala stvar, ali svejedno me zadivi svaki put kad odem u UK. Ljudi stoje u redu da uđu u autobus. I čekaju da ljudi izađu iz autobusa prije nego što uđu. Znam, zvuči kao ljudska pristojnost, zar ne? Čekati da ljudi izađu iz autobusa i onda ulaziti jedan po jedan? © Emma Pichon de Bury / Quora

Život iz dana u dan

© Depositphotos
  • U Švedskoj, kada ste u gostima, nemate postavljen stol. Gostima samo daš tanjure i oni idu u kuhinju po što god žele. © Tatyana Tkachenko / Facebook
  • U Švicarskoj čak postoji pravilo kada možete koristiti perilicu rublja u svom stanu. © Collin Spears / Quora
  • Bio sam šokiran što je Njemačka preplavljena cvijećem. Posvuda ima cvijeća. I nitko ih ne dira, ne krade, ne lomi, ne uništava… Lijepo je. Tu su i starinske kuće sa suvremenom opremom. © Marina Fedotova / Facebook
  • U japanskim perilicama rublja nema grijača vode – koriste hladnu vodu. Perilice s grijačima koštaju kao 2 mlaza. © Nina Smolyak / Facebook
  • U južnoj Kini i Hong Kongu ljudi šeću sa svojim pticama u kavezima. Ponekad ih izvade iz kaveza i drže u rukama. Mještani vjeruju da bez hodanja ptice ne žive dugo i ne pjevaju dobro. © Dimitry Okropiridze / Facebook